مدیرعامل اعلام کرد :
مدیرعامل زامیاد با اشاره به رفع مشکل شماره‌گذاری وانت نیسان گفت: این شرکت به خریداران محصول بابت تأخیر در تحویل و افت مدل، جریمه پرداخت می کند.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهروز غفاری با اشاره به رفع مشکل شماره‌گذاری وانت زامیاد و آغاز فرایند تحویل این محصول به خریداران گفت: با وجود آنکه شرکت خودروهای مشتریان را تولید و آماده تحویل داشته اما موانع و مجوزها برای شماره‌گذاری که توسط سایر دستگاه‌ها و نهادها ایجاد شد، موجب تأخیر در تحویل شده است.
وی افزود: زامیاد بابت تأخیر در تحویل خودروها و افت مدل این محصولات، هزینه‌های لازم را به خریداران پرداخت خواهد کرد. اکنون مشکلی از بابت شماره‌گذاری و تحویل وجود ندارد و همه تعهدات مربوط به وانت نیسان را پاسخ می دهیم.