باشگاه پرسپولیس درباره درآمدهای نیمه نخست سال از محل تبلیغات بر روی پیراهن و محیطی و دلیل کاهش حاشیه سود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درخصوص درآمدهای نیمه نخست سال از محل تبلیغات روی پیراهن و محیطی و دلیل کاهش حاشیه سود، توضیحاتی ارائه کرد و در جریان معاملات امروز با رشد 1.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید روبرو شد.

بر این اساس، رضا درویش مدیرعامل "پرسپولیس" درخصوص صورت های مالی نیمه نخست سال اعلام کرد: درآمدهای عملیاتی شامل اقلام ذیل بود که مبنای شناسایی درآمدها از محل اسپانسر و تبلیغات محیطی به نسبت بازی های برگزار شده در دوره سه ماهه است.

هزینه های بازیکنان و کادر فنی به میزان 25 درصد قرارداد یکساله در هر فصل شناسایی و گزارش شده است. باتوجه به زمان شروع بازی ها از نیمه دوم مرداد ماه، درآمد های کمتری شناسایی شده و به همین دلیل حاشیه سود شرکت کاهش یافت. سایر درآمدهای شرکت پس از قطعیت و انعقاد قرارداد در دوره های آتی شناسایی می شود.