سرویس مدرسه تپسی با ۳۰ درصد ارزانتر و امکان بازگشت وجه در تعطیلی
تپسی در جدیدترین اقدام از راهاندازی سرویس مدرسه برای رفت و آمد دانشآموزان تهرانی با تعرفه تا ۳۰ درصد ارزانتر و امکان بازگشت وجه در روزهای تعطیل خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هر سال با نزدیک شدن به زمان شروع مدارس، دغدغهی والدین برای رزرو سرویس مدرسه شروع میشود. وجود مشکلات متعدد مانند اخذ مبالغی بیش از نرخ مصوب ، عدم بازگشت هزینه بابت روزهای تعطیل، کمبود راننده، نگرانی بابت امنیت سفرها و نبود نهاد مسئول و پاسخگو در صورت بروز مشکلات احتمالی از مهمترین دغدغههای والدین در این ارتباط است.
تپسی طی ماههای گذشته و با هماهنگی سازمان تاکسیرانی تهران، کار توسعه سرویس مدرسه را آغاز کرده تا با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد، دغدغههای موجود را برطرف کند.
طی سالهای گذشته، یکی از اعتراضهای والدین در مورد سرویسهای سنتی مدرسه، هزینههای گزاف و خارج از عرف بود. تعرفه قیمت در سرویس مدرسه این شرکت، متناسب با نرخ مصوب شورای شهر و تاکسیرانی تعیین شده و تا 30 درصد ارزانتر از سرویسهای سنتی است.
تپسی در این خدمت به یکی دیگر از نارضایتیهای اولیا از سرویسهای سنتی که عدم بازگشت وجه در روزهای تعطیل است نیز پاسخ داده و اعلام کرده برای روزهای تعطیل غیرتقویمی مانند آلودگی هوا و شرایط جوی، هزینه را به والدین بازمیگرداند.
اختصاص راننده ثابت و امکان ردیابی آنلاین سفر دانشآموزان
در سرویس مدرسه تپسی، یک راننده ثابت به دانشآموزان اختصاص داده شده و مشخصات و اطلاعات تماس آن نیز در اختیار والدین قرار میگیرد. همچنین بر خلاف سرویسهای سنتی که امکانی برای نظارت بر سفر ندارند، تپسی این امکان را در اختیار والدین قرار میدهد تا برای اطمینان بیشتر در طول زمان حضور فرزند در سرویس، سفر را بصورت آنلاین رصد کنند.
از سوی دیگر، رانندگان فعال در سرویس مدرسه تپسی با بررسی سوابق سفرها انتخاب شدند و ضمن داشتن تائیدیه صلاحیت از سمت پلیس و امتیاز بالا، سایر مدارک مورد نیاز مانند گواهی سلامت را هم دارا هستند. تپسی با دارا بودن تیم پشتیبانی و امنیت سفر 24 ساعته به صورت مستمر سفرهای سرویس مدارس را بررسی کرده و پاسخگوی والدین خواهد بود.
فرایند ثبت نام این سرویس از طریق اپلیکیشن تپسی و به صورت آنلاین انجام میشود. والدین میتوانند از امروز برای رزرو سرویس مدرسه به اپلیکیشن تپسی مراجعه کنند.