هفت خودرو ژاپنی از نیسان و تویوتا به سامانه واردات اضافه شدند
سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی نام هفت خودرو ژاپنی جدید از شرکت های نیسان و تویوتا را برای عرضه متقاضیان اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سامانه یکپارچه فروش واردات با اشاره به افزوده شدن نام هفت خودرو ژاپنی از شرکت های نیسان و تویوتا اعلام کرد: به طور قطعی نمی توان گفت که کدام شرکت ها متولی واردات این خودروها هستند اما نام شرکت های معین خودرو اروند و برساوش به سامانه اضافه شد.
بر اساس این گزارش، نیسان ایکس تریل، نیسان آلتیما و نیسان قشقایی از جمله محصولات ژاپنی هستند که احتمالاً توسط معین خودرو اورند به بازار می آیند. همچنین تویوتا کمری هیبرید، تویوتا راو۴ هیبرید، تویوتا هایلندر هیبرید و تویوتا ونزا در جایگاه چهار محصولات جدید ژاپنی قرار داشته و اطلاعات اولین نشان می دهد عرضه خودروهای جدید تویوتا توسط شرکت برساوش انجام خواهد شد.
نیسان ایکس تریل با پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر به بازار ایران آمده و قدرت ۱۸۱ اسب بخار را با گشتاور ۲۴۴ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک CVT ایکس ترونیک است که توان را به چرخ های جلو می رساند. نیسان قشقایی به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو مجهز است که ۱۴۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT ایکس ترونیک است و توان را به چرخ های جلو می رساند.
نیسان آلتیما هم به پیشرانه های ۲.۵ لیتری برابر با ایکس تریل و دو لیتری توربو مجهز است. تیپ توربو آلتیما ۲۴۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر تولید و جعبه دنده اتوماتیک CVT ایکس ترونیک توان را به چرخ های جلوی این سدان ژاپنی می رساند.
تویوتا راو۴ هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۶۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر دارد. جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT بوده و توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور ژاپنی می رساند.
تویوتا هایلندر هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۴۲ اسب بخار را با گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر داشته و جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT است و توان را به چرخ های جلو و عقب این کراس اوور ژاپنی می رساند.
تویوتا کمری هیبرید به پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی مجهز است. این پیشرانه بیشینه قدرت ۲۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر دارد و جعبه دنده این خودرو از نوع E-CVT بوده و توان را به چرخ های جلو این سدان ژاپنی می رساند. تویوتا ونزا مشخص نیست که با کدام قوای محرکه به بازار ایران آمده و این کراس اوور ژاپنی به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی و ۲.۵ لیتری هیبرید مجهز بوده و جعبه دنده CVT و E-CVT در آن به کار رفت.
بازدید کنندگان و علاقمندان وبلاگ سود نیوز epsnews.blogfa.com از این پس می توانند در زمان های عدم سرویس از طریق بلاگفا از وبلاگ دوم این گروه epsnews.blogsky.comدر این مجموعه بازدید کنند. وبلاگ سوم این گروه نیز epsnews.mihanblog.com می باشد. مطالب قابل ارائه وبلاگ عبارت است از: 1- آموزش کاربردی و اثربخش سرمایه گذاری در بازار سهام 2- ارائه اخبار مهم روزانه بازار سهام 3- ارائه اخبار مرتبط با اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی مرتبط با بازار سهام 4- بررسی وضعیت شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرا بورس 5- ارائه اخبار مربوط به سود اعلامی شرکتها و تحلیل آنها 6 -مروری بر شایعات و تیپ شناسی آنها 7- سایر موارد بورسی اطلاعیه رفع مسولیت : این وبلاگ فقط جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد و به هیچ عنوان بر اساس مطالب وبلاگ، بخش نظرات و ایمیلهای ارسالی خرید و فروش نفرمایید. در ضمن بخش نظرات ممکن است حاوی مطالب مختلف از افراد با نیات گوناگون باشد، لطفا مراقب معاملات خود در بازار باشید. نخست دانش و دوم تجربه خود را در بازاربالا ببرید و نهایتا در صورت آمادگی کامل با حداقل سرمایه در این بازار مشغول شوید. بدون آموزش و بررسی توسط خودتان وارد هیچ بازاری نشوید. مسولیت سرمایه گذاری با خودتان است، پس خوب بررسی کنید. جمله مهم برای فعالیت در بازار: هـر حـقـیـقــتی در بازار از سـه مـرحـلـه می گـذرد: ابـتـدا، بـه مـسـخره گـرفـتـه مـی شود بـعـد بـه شـدت بـا آن مـخالـفـت مـی شـود و در آخـر، بـه عـنـوان امـری بـدیهـی پـذیـرفـتـه می شـود. محل تشکیل کلاس های آموزشی بورس مدیر وبلاگ: ................................