پیش بینی قیمت دلار، چهارشنبه 1 مرداد 1404 / نبرد تقاضا و بازارساز
پیش بینی قیمت دلار، چهارشنبه 1 مرداد 1404 / نبرد تقاضا و بازارساز
▪️قیمت دلار این روزها تقلای زیادی برای رشد و ازفیاش کانال دارد.
▪️در حالی که سیگنالهای مبهم سیاسی و ترس از اعمال مکانیزم ماشه، تقاضای سرمایهای را بالا برده اما بازارساز نیز قوی ظاهر شده و دلار را در میانه سطوح 86 هزار و 500 تا 88 هزار و 500 تومان نگاه داشته است.
▪️با این حال در صورتی که خبرهای سیاسی منفی پرقدرتی منتشر شود و بازارساز به دلیل محدودیت منابع موفق به کنترل قیمت دلار نشود، اسکناس آمریکایی ممکن است در تلاش برای افزایش کانال پیروز شود و در قیمتهای بالاتر قرار گیرد.| تجارت نیوز
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۵/۰۱ ساعت 8:11 توسط تیم راهبریEPSNEWS
|
بازدید کنندگان و علاقمندان وبلاگ سود نیوز epsnews.blogfa.com از این پس می توانند در زمان های عدم سرویس از طریق بلاگفا از وبلاگ دوم این گروه epsnews.blogsky.comدر این مجموعه بازدید کنند. وبلاگ سوم این گروه نیز epsnews.mihanblog.com می باشد. مطالب قابل ارائه وبلاگ عبارت است از: 1- آموزش کاربردی و اثربخش سرمایه گذاری در بازار سهام 2- ارائه اخبار مهم روزانه بازار سهام 3- ارائه اخبار مرتبط با اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی مرتبط با بازار سهام 4- بررسی وضعیت شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرا بورس 5- ارائه اخبار مربوط به سود اعلامی شرکتها و تحلیل آنها 6 -مروری بر شایعات و تیپ شناسی آنها 7- سایر موارد بورسی اطلاعیه رفع مسولیت : این وبلاگ فقط جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد و به هیچ عنوان بر اساس مطالب وبلاگ، بخش نظرات و ایمیلهای ارسالی خرید و فروش نفرمایید. در ضمن بخش نظرات ممکن است حاوی مطالب مختلف از افراد با نیات گوناگون باشد، لطفا مراقب معاملات خود در بازار باشید. نخست دانش و دوم تجربه خود را در بازاربالا ببرید و نهایتا در صورت آمادگی کامل با حداقل سرمایه در این بازار مشغول شوید. بدون آموزش و بررسی توسط خودتان وارد هیچ بازاری نشوید. مسولیت سرمایه گذاری با خودتان است، پس خوب بررسی کنید. جمله مهم برای فعالیت در بازار: هـر حـقـیـقــتی در بازار از سـه مـرحـلـه می گـذرد: ابـتـدا، بـه مـسـخره گـرفـتـه مـی شود بـعـد بـه شـدت بـا آن مـخالـفـت مـی شـود و در آخـر، بـه عـنـوان امـری بـدیهـی پـذیـرفـتـه می شـود. محل تشکیل کلاس های آموزشی بورس مدیر وبلاگ: ................................