سبقت کوچکترها
روز دوشنبه، بورس تهران شاهد انتقال جریان تقاضا به سمت نمادهایی بود که ارزش بازار کمتری داشتند. با عقبنشینی شاخص اصلی از رشد بیش از یک درصدی خود در معاملات دیروز، نمادهای کوچک جان گرفتند. بررسی برخی از متغیرهای تابلوخوانی، دریچه امید را برای ادامه روند افزایشی باز گذاشته است. ارزش معاملات خرد طی دادوستدهای سومین روز هفته، با افزایش چشمگیر نسبت به روزهای قبل به ۱۷.۷همت رسید تا دوباره رکورد این تبسنج آماری بازار از ۱۱ تیرماه امسال شکسته شود. همچنین با وجود نوسان جریان نقدینگی حقیقیها در بازار، بازگشایی نماد وساپا در مثبت ۳۳درصد تابلو، سبب شد تا پولهای جدیدی به گردونه بازار سهام وارد شود.
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۴/۰۷/۲۲ ساعت 8:36 توسط تیم راهبریEPSNEWS
|
بازدید کنندگان و علاقمندان وبلاگ سود نیوز epsnews.blogfa.com از این پس می توانند در زمان های عدم سرویس از طریق بلاگفا از وبلاگ دوم این گروه epsnews.blogsky.comدر این مجموعه بازدید کنند. وبلاگ سوم این گروه نیز epsnews.mihanblog.com می باشد. مطالب قابل ارائه وبلاگ عبارت است از: 1- آموزش کاربردی و اثربخش سرمایه گذاری در بازار سهام 2- ارائه اخبار مهم روزانه بازار سهام 3- ارائه اخبار مرتبط با اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی مرتبط با بازار سهام 4- بررسی وضعیت شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرا بورس 5- ارائه اخبار مربوط به سود اعلامی شرکتها و تحلیل آنها 6 -مروری بر شایعات و تیپ شناسی آنها 7- سایر موارد بورسی اطلاعیه رفع مسولیت : این وبلاگ فقط جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد و به هیچ عنوان بر اساس مطالب وبلاگ، بخش نظرات و ایمیلهای ارسالی خرید و فروش نفرمایید. در ضمن بخش نظرات ممکن است حاوی مطالب مختلف از افراد با نیات گوناگون باشد، لطفا مراقب معاملات خود در بازار باشید. نخست دانش و دوم تجربه خود را در بازاربالا ببرید و نهایتا در صورت آمادگی کامل با حداقل سرمایه در این بازار مشغول شوید. بدون آموزش و بررسی توسط خودتان وارد هیچ بازاری نشوید. مسولیت سرمایه گذاری با خودتان است، پس خوب بررسی کنید. جمله مهم برای فعالیت در بازار: هـر حـقـیـقــتی در بازار از سـه مـرحـلـه می گـذرد: ابـتـدا، بـه مـسـخره گـرفـتـه مـی شود بـعـد بـه شـدت بـا آن مـخالـفـت مـی شـود و در آخـر، بـه عـنـوان امـری بـدیهـی پـذیـرفـتـه می شـود. محل تشکیل کلاس های آموزشی بورس مدیر وبلاگ: ................................