کیومرث مبلغ‌ناصری با اعلام اینكه ایران بزرگ‌ترین مصرف کننده مخازن CNG در دنیا است، افزود: 70 درصد از مخازن CNG را مواد اولیه تشکیل می‌دهد که توانستیم ورقه‌های فولاد مخازن را در کشور بومی‌سازی کرده و مانع از واردات مواد اولیه این مخازن شویم. وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 21 میلیون یورویی بانک سپه در احداث بزرگ‌ترین کارخانه تولید مخزن CNG داخلی در کشور اظهار کرد: خوشبختانه به مرحله تولید انبوه این مخازن با استفاده از ورق‌های تولید داخل رسیده‌ایم. ناصری با تاکید بر اینكه تولید مخازن با روش‌های پیچیده و خاص صورت می‌گیرد تا مشكلی برای آنها رخ ندهد، تصریح کرد: تولید مخزن حتما باید بدون استفاده از جوش باشد و مخازن تولیدی در ایران 15 سال ضمانت اجرایی دارند.

وی با تاکید بر رشد تصاعدی نیاز کشور به مخزن CNG گفت: در سال‌های اخیر شاهد واردات 500‌میلیون دلاری مخازن CNG از برخی کشورهای آسیایی بودیم که با سرمایه‌گذاری بانک سپه به میزان 21 میلیون یورو بزرگ‌ترین کارخانه تولید مخزن در کشور راه‌اندازی و امروز نیز موفق شدیم این مخازن را با استفاده از ورق‌های تولید داخل بسازیم. عضو انجمن CNG کشور به وجود 4 میلیون خودروی دوگانه‌سوز در کشور اشاره کرد و گفت:‌

در حال حاضر گاز CNG بیست و پنج درصد از سبد سوخت کشور را شامل می‌شود و مخزن CNG مهم‌ترین‌ نقش را در این زمینه دارد. مدیرعامل شركت آسیا ناما با اشاره به اینكه پس از این اتفاق مهم پیگیر ممنوعیت واردات مخازن CNG از خارج بودیم، خاطرنشان کرد:


خوشبختانه در حال حاضر هیچ‌گونه وارداتی برای مخازن CNG به کشور نداریم و تنها خواسته ما از وزارت نفت به عنوان متولی گاز CNG در کشور این است که قیمت CNG را به گونه‌ای تنظیم کند که مشكلی برای این صنعت ایجاد نشود. ناصری در ادامه عنوان کرد:

حذف احتمال نشتی از مزایای این مخزن است که امید داریم با حمایت وزارت نفت و سایر نهادهای مرتبط این اقدام که در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید صورت گرفته به نتیجه نهایی برسد.